Selamat membaca.Jangan lupa senyum.Kalau marah atau tak suka apa yang hanna taip,just emel me at cak_na@yahoo.com.If suka.like k =)tq uollss.Luv u!

::AkUtErAsAHaTiLahPuLaK::



Hari nie hari jumaat.Semalam hari khamis.Kelmarin hari rabu.Esok hari sabtu...Emmm....Sebenarnya ngah dok bilang dah berapa hari hati nie sudah terasa..Sebenarnya dah banyak kali.Tapi simpan simpan simpan simpan and simpan.Sampai bila nak simpan tak taw la.Sakit kowt,Sakit la.Aser macam dicucuk ngan pisau.Bile sakit,mesti air mata nak kua gak.Normal la tu,perempuan.Hati perempuan tu lembut sangat.Cepat terluka.Bila terluka kompom la sakit.Aduh......Hati perempuan mudah tersentuh.Tapi mudah memaafkan.Istimewanya perempuan.Lembut,sabar,mudah tersenyum,penyayang....Balik semula.Aku terasa hati.Sedih.sedih.sedih.




Aku ade baca satu blog nih.cerita pasal terasa hati.Menarik..Bacala.Hanna dah baca.Baru je nak mula baca,terus terkedu.Dalam hati (Ya Allah,aku buat dosa besar) sebab awal-awal lagi blogger tu tulis  “Mengecilkan hati orang adalah berdosa, berkecil hati juga adalah berdosa. Tetapi lebih besar dosanya jika kita berkecil hati”.Aku berfikir.Dah banyak kali aku terasa hati ni.Maksudnya,dah banyak kali la aku buat dosa besar.Ya Allah....Maafkn hambamu ni.Aku baru tahu.Aku teruskan membaca...sampai la habis..
Dalam hati ni,perasaan sedih masih lagi ad..Hanna kalau terasa,memang akan diam...simpan...klu nak nanges,nanges je la..Yang penting,hati yang terluka tetap kena tahan luka tuh,walaupun air mata tetap nak keluar.





satu hal lagi,memaafkan orang tuh.Memang perlu.Kadang2 orang tak tahu kita tengah terasa..
Ya Allah....Kuatkan aku....Walaupun aku jauh dari family...tetapi Allah dan family tetap selalu bersama ku(dlm Hati Hanna)....Aku harap perasaan terasa hati ku ni,akan berkurangan..tapi,takutnya kalau hati hanna ni terasa lagi =(     Ingat Allah..wahai Hanna....

2 comments: