Selamat membaca.Jangan lupa senyum.Kalau marah atau tak suka apa yang hanna taip,just emel me at cak_na@yahoo.com.If suka.like k =)tq uollss.Luv u!

11.11.11 Hanna Nikah..eh!Bukanla..sepupu Hanna.

Sepupuku menamatkan zaman bujang dia pada 11.11.11…..Jangan xperasan,,pukui 11 malam taw.Hehe. Tempat di Sitiawan,Perak.Aku yang xmengenal erti mengantuk  lg pada pukul 10.30 malam,meringankan badanku yang xmahu ringan dah nie ke rumah pengantin perempuan..alahai..angkat la kakiku,,then…ikut la mana parents aku nak bawa…
Tak sampai 15 minit,sampai la kami di rumah pengantin perempuan..waktu tu keadaan mata da aala2 korean cikit..hoho..pasan Abeh!..dengan perasan ayu jalan la aku masuk ke rumah pengatin tu,bersama-sama sedara-sadaraku yang lain..Masuk je aku dlm umah tuh,,”Fuh giler!!!cantek betoii tempat duduk pengantin perempuan..warna merah jambu…”..Mulalah,,otak aku melayang entah kemana..ingat sana,ingat sinun,ingat bf..Haha..


Tak lama pas tuh,sampai la Tok Kadi..Tok kadi nye..kelaka sugguh..hilang la sikit ngantuk aku..semangat punye pasai nk tengok sepupu akad nikah.Pasnih,entah2 aku.hahahahahah
Tok kadi kate:punya nak tggu pengantin mai,nak akad pukul 11 mlm la katekan,die pi ronda-ronda sitiawan pulak dah.Tak kisah la,janji sepupu dapat kahwin tanggal 11.11.11 pukui 11mlm..cantek la die kate and bese je tarikh tuh..tapi amik berkat hari jumaat.. =)

Tepat pukul 11mlm,mulalah upacara majlis yang bersejarah dalam hidup sepupuku itu..
Dengan sekali lafaz,Alhamdulillah.Sah la Aqmal dan Aishah sebagai sumai isteri.Semoga mereka kekal hingga ke akhir hayat =) *Doakn aku(hanna)jugak..tettttt..ha!!kami yang agak kemengantukan...berpose pose la..heeee..nak jugak glamor time tuh =)
=Sekian,papai!=




No comments:

Post a Comment